loading...
ساخت بنر رایگان
morteza بازدید : 49 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (14)

 

 

ساخت بنررایگان

به نام خداوند بخشنده و مهربان

اگه اهل تبادل لینک هستید این وبلاگ را با نام ((ساخت بنر رایگان))

لینک کنید و من را از بخش نظرات با خبر سازید تا شما را لینک کنم

 

لطفا برای سفارش اطلاعات زیر را از بخش نظرات برای من ارسال کنید:

1:رنگ یا عکس پشت زمینه بنر

2:فونت نوشته یا رنگ نوشته

3:متن مورد نظر روی بنر

4:آدرس وبلاگ یا سایت شما برای لینک کردن به بنر

این اطلاعات را از بخش (نظر دهید) همین پست برای من ارسال کنید

((لطفا سفارشات خصوصی نباشد))

سفارشات شما طی 1 تا روز ساخته میشه

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad در تاریخ 1392/09/28 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش یک بنر توپ میخوام
همه چیو خودت تنظیم کن داداش فقط
متناسب وبم باشه
اسم وبم:بهترین مرجعه کانتر استریک
ادرس:http://counter.p20.ir
داداش درست کردی کدش و خودشو به ایمیلم بفرست
ایمیل:roohsavar0113@gmail.com
ممنون داداششکلکشکلک

این نظر توسط امیرپارسا در تاریخ 1392/05/11 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

درست کن دیگه
پاسخ : سلام داداش من دستم شکسته.نمیتونم.الان من دارم میگم ک داداشم چی بنویسه!

این نظر توسط امیرپارسا در تاریخ 1392/05/09 و 21:58 دقیقه ارسال شده است

یه عکس هم بذار
http://static.mihanblog.com//public/user_data/web_photo/406/1215517.jpg?6898
پاسخ : سلام امیر پارسا.
من ی مدت نبودم.تا 2 یا 3روز دیگه درست میکنم

این نظر توسط امیرپارسا در تاریخ 1392/05/09 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

1-سبز کم رنگ
2-مشکی
3-بهترین مطالب علمی در وبسایت مرکز آموزشی علامه حلی8
4-www.helli8elmi.rozblog.com

این نظر توسط راحین در تاریخ 1392/04/20 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

دوباره بدهشکلک
پاسخ : ی بار ک واست فرستادم بابا!!!
توی کامپیوترم پر از بنره..نمیتونم پیداش کنم
پاسخ : اینم کدش:
http://uploadtak.com/images/w23____7.gif
.
.
.
.
بنداز پست ثابت

این نظر توسط راحین در تاریخ 1392/04/19 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

مرتضی تو کدشو نزاشتی که من اونو تو ویرایش قالب بزارم!کدشو بدهشکلک
پاسخ : ب نظرت اون کدی ک بهت دادم چی بود؟

این نظر توسط راحین در تاریخ 1392/04/17 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

ببخشید مرتضی!من ای کدو کدوم قسمت وبلاگم بزارم؟
پاسخ : یا توی تنظیمات وبلاگت توی کدهاواسکرپیت ها بزار...یا توی ویرایش قالب وبلاگت...
اگه هم نتونستی بزاری،توی ارسال مطلب پست ثابت بزارش...اگه به مشکل دیگه ای هم برخوردی بازم ازم سوال کن...
راستی بنر رو دیدی؟

این نظر توسط راحین در تاریخ 1392/04/16 و 0:56 دقیقه ارسال شده است

1.عکس رونالدو باشه!فقط جدیدش
2.رنگ نوشته سفید
3.ثانیه به ثانیه با رئال مادرید
4.http://cr7_realmadrid.rozblog.com
فقط سریع لصفاشکلک
پاسخ : خودت یه عکس از رونالدو اپلود کن کودشو واسم بفرست...
ی عکس خودم دارم...با اونواست درست مینکنم میفرستم.اگه خوشت اومد بردار
پاسخ : 1 بنر درست کردم:
http://uploadtak.com/images/w23____7.gif
بامرورگر گوگل کروم بازی کنی بهتره تا اینترنت اکسپلورر..
اگه نخواستیش خودت یه عکس اپلود کن کودشو بفرس تا یکی دیگه بسازم

این نظر توسط راحین در تاریخ 1392/04/09 و 17:19 دقیقه ارسال شده است

سلام مرتضی!گفته بودی میخوای واسم بنر رونالدو رو بسازی!!!!!!من هم اومدم.تو وبم بگو من باید چیکار کنم؟شکلکشکلک
پاسخ : سلام راحین...توی پست ثابتم ک نوشتم ساخت بنر رایگان چیزایی ک لازمه رو گفتم ...اونارو واسم بدی،همه جوره درخدمتم!

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/04/06 و 16:35 دقیقه ارسال شده است

مرتضی جان ببخشید هر کاری میکنم نمیاد بالا بنر اگه میشه لینک دانلودو بفرست سایتمشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از این وبلاگ رضایت دارید؟
    به نظر شما بیشتر کدوم بنررو واسه درخواست کنندگان بسازم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 259
  • بازدید کلی : 2,922
  • کدهای اختصاصی