loading...
ساخت بنر رایگان
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط moein در تاریخ 1392/04/09 و 1:28 دقیقه ارسال شده است

مرتضی اگه هنوز رو بنر کار نکردی دیگه نمی خواد . تو رز بلاگ خودشون بنر حرفه ای درس میکنن رایگانشکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/04/08 و 3:19 دقیقه ارسال شده است

حالا یه چیز اگه بنرو دوس نداشتم میتونی درسش کنیاگه بشه خب قبوله}من مگه نگفتم هر چی درس میکنی لینکشو بزار ؟؟ الان تو اونجا معلوم نیس داداششکلک
پاسخ : باشه

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/04/07 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

شکلک
پاسخ : قبوله شارژ 2 تومنی؟
پاسخ : یه بنر دیگه درست کردم...
توی همون پست قبلی که بهت گفتم انداختم(توی وبم)
برو از اون جا بردار
توی همون پستی که نوشته بودم:
بنر ساخته شده برای ava2 muzic(واسه معین)

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/04/07 و 2:09 دقیقه ارسال شده است

مرتضی جان زیاده یه کم بیا پایین ترشکلک
پاسخ : شارژ 2 تومنی اخرش

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/04/06 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

چند؟؟؟؟؟؟شکلک
پاسخ : sharje 5 tomani irancell

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/04/06 و 17:23 دقیقه ارسال شده است

اره .
ولی خداییش 7 روز زیاده ولی ازت انتظار دارم یه بنر حرفه ای درس کنیشکلک

مر30
پاسخ : باشه بنر حرفه ای درست میکنم.ولی هزینه داره...
هزینش زیاد نیست

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/04/06 و 17:08 دقیقه ارسال شده است

نه اشکالی نداره مثلا تا کی تحویل میدی؟؟؟؟
اگه تحویل دادی لینکشو بزار اینجا
پاسخ : اینجا ینی تو وبم بزارم؟
خیلی زیاد طول بکشه 7 روز

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/04/06 و 17:00 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه من اینو برداشتم فقط اگه امکان داره همه اینایی که نوشتی بصورت دکمه ای باشن و فونت بهتری براشون بزاری اگه برام درس کردی زمینه ش رو برام تغییر بده ببخشید داداش مرتضی خیلی اذیتت کردم اگه میشه لینکشو همینجا بهم بدهشکلکشکلک
پاسخ : باشه
پاسخ : راستی معین....
تو این چن وخ یکم سرم شلوغه...شاید بنرت رو یکم دیر درست کردم...
اشکالی که نداره؟

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/04/06 و 16:45 دقیقه ارسال شده است

مرتضی جان ببخشید هر چی پسورد میزنم نمیاد بالا اگه میشه لینک دانلودو برا سایتم بفرست.
متشکرمشکلکشکلک
پاسخ : http://uploadtak.com/viewer.php?file=1897_2_.gif
اینم لینک...
اگه خوشت نیومد یکی دیگه میسازم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از این وبلاگ رضایت دارید؟
    به نظر شما بیشتر کدوم بنررو واسه درخواست کنندگان بسازم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 274
  • بازدید کلی : 2,937
  • کدهای اختصاصی